Revista "Uşor de croşetat"

12

Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
Discuţii despre revista "Uşor de croşetat"
Numerele varianta originale a revistei, în limba italiană - Facilmente Uncinetto, pot fi descărcate gratuit de aici de pe forum Facilmente Uncinetto - download links sau de aici Facilmente Uncinetto. Pe cel de-al doilea site puteţi găsi toate numerele în funcţie de data apariţiei lor din Italia.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Valentina
Cu ajutorul ei am inceput sa crosetez. Totusi nu prea sunt incantata de nr de proiecte (4 idei de lucruri daca nu ma insel) si pretul revistei... Am luat de curand revista Lucru de mana cu acelasi pret, sunt date 98 de idei (destul de complicate pentru mine), insa mi se pare ca isi merita banii mai ales pentru cele care au deja experienta in domeniu.

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
"Uşor de croşetat" este o publicaţie periodică săptămânală, care apare în fiecare zi de miercuri a fiecărei săptămâni. Excepţie a făcut numărul 2 al revistei care a apărut la 2 săptămâni după apariţia primului număr. Primul număr a apărut în data de  8 martie 2012. Chiar dacă pe revistă scrie că apar în ziua de miercuri, el le găsesc la staunduri începând cu ziua de joi a fiecărei săptămâni.
Revista este editată de către Hachette Fascicoli SRL, Adresa: Via M. Gioia, 61 - 20124, Milano, Italia.
Titlu original: Facilmente Uncinetto
©2009 Hachette Partworks
©2012 Hachette Fascioli S.r.l., Milano
Deci este o ediţie tradusă, nu realizată de cineva din România. Traducerea şi adaptarea Andreea Drăguleasa.
Tipărit: Canale România
Distribuţie: Hiparion România S.A., Adresa: Dimitrie Pompei 5D, sector 2, Bucureşti, cod poştal 020335
Telefon: +40 372 119 700/Fax: +40 372 119 739
E-mail: office@hiparion.ro
LS Travel Retail România, Adresa: Dimitrie Pompei 9-9A, clădirea 10, etaj P+1, sector 2, Bucureşti, cod poştal: 020335
Va apare într-un număr de 120 de numere. Fiecare număr va conţine un scul de lână italiană BBB. Primul număr a avut pe lângă scul şi o croşetă nr. 4,00, iar cel de-al doilea număr un biblioraft pentru arhivarea numerele revistei.
Preţul primului număr a fost promoţional, doar 5,90 lei, celelalte numere fiind mai scumpe - 11,99 lei.
Pentru a cere numere anterioare ale revistei (cu excepţia ultimelor 3 numere de la apariţie), trebuie să sunaţi la numărul de telefon 031.407.82.44, sau să trimite-ţi un mesaj la subscription@lsromania.ro. De asemenea, puteţi comanda exemplarele dorite în magazinele Inmedio, Relay şi 1 Minute. În momentul solicitării vi se vor da toate informaţiile cu privire la costuri şi modalităţi de plată.
Pentru a nu pierde niciun număr este disponibil Serviciul de abonare. Abonamanetul este disponibil de la următorul număr aflat în magazin, la preţul de 11,99 lei pe exemplar, fără taxe suplimentare şi având costuri de expediere incluse.
Croşetat plăcut!
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
Pentru cine doreşte să urmărească tutoriale video pentru realizarea pătratelor păturii patchwork accesaţi pagina dedicată lor: Pătrate pătură vintage.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

catajuly
Multumesc pentru link-uri, am descarcat cateva reviste si sunt incantata de modelele ce vor urma!
O intrebare: pentru bluza din nr. 9 (bolero fuchsia) ce fel de fir s-ar potrivi? Bumbac mercelizat sau bumbac pieptanat? Nu stiu foarte bine care e diferenta, dar poate ca cineva cu mai multa experienta imi poate da un sfat! Multumesc!

Re: Revista "Uşor de croşetat"

mihaeladeioni
buna dragele mele.si eu am invatat sa crosetez cu aceasta revista,insa mi/ar placea sa crosetez si altceva.avand in vedere ca nu am experienta ce as putea croseta din revista?

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
La fiecare model din revistă vei vedea că scrie gradul de dificultate: uşor, mediu, avansat. Poţi începe cu orice model cu grad de dificultate uşor, apoi continuă cu modele mai grele. Ai putea căuta şi pe forum, la celelalte rubrici modele de croşetat. Unele sunt chiar uşoare, depinde ce anume vrei să realizezi.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Mada
Buna,
nu cred ca este buna adresa de e-mail.Am incercat sa trimit un mail si nu se trimite.

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Adresa de mail pentru a comanda revista este subscription@lsromania.ro
Mai încearcă, poate nu ai scris-o bine sau poate nu mergea atunci când ai încercat tu.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

mihaeladeioni
buna.ce stiti de nr 17 al revistei?cum de nu a aparut ?

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Nici eu nu am reuşit să cumpăr acest număr. Nu l-am găsit la niciun chioşc.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

alexandra
Am inteles ca atat a fost cu revista.Cica a mai fost o data pe piata si tot asa sa oprit la cateva numere

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Nu stiu cum a fost inainte, dar acum revista se gaseste. Nu stiu care este motivul pentru care nu este de gasit la chioscurile de ziare de pe strada. O doamna vanzatoare de la un astfel de chiosc, mi-a spus ca se poate ca din cauza retururilor (revistele care nu se vand se trimit retur) nu se mai distribuie la aceste chioscuri, dar nu se stie exact. Eu am gasit revista si sper ca si de acum incolo sa o gasesc, in supermarkertul Kaufland, la Inmedio.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Lidia
Am inteles ca firma care difuzeaza presa in capitala are probleme. Nici Usor de crosetat si nici revista cu nava Bismark nu mai apare.
Se mai pot gasi doar prin supermarketuri.
Si eu am ratat  numarul 17 dar pe 18 l-am gasit.

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Nu cred că doar în capitală este această problemă, dacă într-adevăr aşa este. Eu înclin să cred că nu se cumpăra de la chioşcuri revista şi din această cauză au decis să nu o mai distribuie decât în supermarketuri. Lidia, încearcă în Kaufland, la Inmedio pentru nr. 17 al revistei. Am luat astăzi nr 19 şi aveau şi nr. 18 şi 17. Dacă nu îl au le poţi spune şi îl vor aduce în câteva zile. Aşa mi s-a spus de cei de acolo.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Ivan Ioana Madalina
Numarul 20 al revistei Usor de Crosetat are si la dvs in loc de accesorii moda  ,pentru casa din nr 21 ?

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Alexandra
Buna, va rog mult cine ma poate ajuta cu nr.17 si 18, un xerox, scanate, sau daca se mai gasesc prin tara pe la voi. Pana am aflat ca se gasesc la Immedio nu le-am mai gasit, am intrebat daca mi le pot aduce si cica, da, dureaza 6-8 saptamani si costa un numar 22 RON!!!!
Asa ca orice ma poate ajuta, adresa mail somesan_alexandra@yahoo.com
Multumesc.

Re: Revista "Uşor de croşetat"

Gabi
Da, si la mine este capitolul "Pentru casa" atat din nr 20 cat si 21 desi este revista nr 20

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Dacă nu le vrei neapărat în limba română le poţi descărca format .pdf de aici: http://facilmenteuncinetto.wordpress.com/.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Nu înţeleg la ce te referi, Gabi. Ai cumpărat revista şi nu este completă? Te rog detaliază.
MIV Crochet
12