Despre altceva

miv.crochet
Administrator
Aici puteţi lăsa mesaje de altă natură decât în celelalte rubrici.
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

mihaeladeioni
am trimis si eu poza cu patratelele de la patura la adresa ta de facebook.nu stiu daca le/ai primit.mi/ar placea sa le pui pe blogul tau,adica aici unde i rubrica.poop

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Bună Mihaela. Am primit mesajul tău pe facebook, dar din păcate când apăs să îl citesc stă foarte mult să se încarce pagina şi apoi îmi dă eroare. Aşa că te rog să postezi imaginile tale direct pe peretele paginii de facebook: MIVCrochetOnline sau pe adresa de mail miv.crochet@yahoo.ro. Cum îţi este mai uşor. Albumul tău este deja creat şi aştept pozele pentru a le adăuga în el: Croşetate ... dar nu de mine
MIV Crochet

Re: Revista "Uşor de croşetat"

mihaeladeioni
sper ca ai primit e/mail cu poza.mersi mult esti o draguza

Re: Revista "Uşor de croşetat"

miv.crochet
Administrator
Am primit mesajul tău şi am adăugat imaginea în albumul care îţi poartă numele de pe pagina dedicată cititoarelor blogului meu care trimit imagini cu realizările lor: Croşetate ... dar nu de mine
MIV Crochet
Ana

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

Ana
buna. eu am primele 3 sculuri de la revista si nu am ce face cu ele. daca doresti ti le vand eu. ms

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

miv.crochet
Administrator
Bună şi bine ai venit pe forum! Eu nu am nevoie de acele sculuri dar dacă doreşte cineva ai putea lăsa o adresă de e-mail pentru contact, dacă doreşti. Dacă nu doreşti, cine va fi interesat să scrie aici intenţia sa.
MIV Crochet