De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
Magazinul online sau clasic de unde vă cumpăraţi materialele pentru croşetat, din oraşul vostru
MIV Crochet

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

fraguta
În Râmnicu Vâlcea firele de croşetat pot fi cumpărate din magazinul de pe Ana Ipătescu, de pe colţ, de la Piaţa Mare. De asemenea, lângă el, la câteva magazine spre Piaţă, este un altul care are fire. Un alt magazin cu preţuri un pic mai mici este în cartierul Ostroveni, zona Tic-Tac, lângă farmacia Sensi-Blue. Un altul tot în Ostroveni, cum te duci de la Poşta din Ostroveni către Hermes. Nu are preţuri atât de bune, dar are o ofertă bogată de fire.

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

Valentina
Eu sunt novice in tainele crosetatului. Pana acum am luat de pe net fire de crosetat, eu sunt foarte multumita si preturile mi se par mai bune decat in oras la mine, nu mai zic de culorile superbe.
https://picasaweb.google.com/109203332724558526130 Las si link-ul de unde cumpar eu.

Am fost si prin oras-Focsani, la Alcor au cateva fire insa mie nu mi-au atras atentia in mod special... Am luat un scul (cred ca asa se zice) de culoare verde 50 g cu 5 lei pentru croseta nr 4 (am doar doua  nr 4 si nr 7). Mi s-a parut cam scump, de pe net luasem roz 200 g cu 9 lei (pt croseta 3-3.5). Am luat si o croseta nr 7 cu 9 lei.

Un alt magazin este pe langa piata cu produse mai ieftine, si cateva fire in culori nu prea incantatoare pentru gusturile mele.

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
Am fost în vacanţa de Paşte la bunici şi am trecut prin Slobozia. Am găsit la etajul 2 al magazinului Ialomiţa o mercerie cu preţuri foarte bune. Am cumpărat sculul de Red Heart de 50 g cu 3,50 lei. Am cumpărat pentru a face fetiţei mele puloveraşul parte peste parte din revista "Uşor de croşetat", numărul 5: http://miv-crochet.blogspot.com/2012/04/revista-usor-de-crosetat-nr-5.html
Îmi pare rău că nu am luat mai multe sculuri, pentru că nu am mai găsit Red Heart în oraş la mine.
MIV Crochet

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

catajuly
In Bacau, la Galeriile Adal, la parter.

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

miv.crochet
Administrator
This post was updated on .
Eu am gasit un site de unde imi cumpar fire de crosetat, pentru ca la Cluj, magazinele cu fire de crosetat au preturi foarte mari, iar de pe acest site am cumparat 1060 de grame de bumbac Italia la 30 de lei, ceea ce mi se pare foarte rezonabil. Si chiar daca pretul e mic, firele sunt de caliatate. Am sa postez si linkul la finalul comentariului meu. Vroiam sa va intreb, pentru ca sunt relativ noua cu arta crosetatului (pana acum am crosetat doar un sal si un poncho) daca nu aveti un model ( descris ca la rubrica modele de la stilisti) pentru o rochita. tare as vrea sa imi crosetez una si nu stiu foarte bine cum sa o fac. Mersi.

Ps. Acesta e siteul de care vorbeam https://picasaweb.google.com/109203332724558526130/FireDeCrosetatTricotatBumbacLanaAcril
La pret se mai adauga o taxa de transport de 5 lei
(Mesaj de la Lore)
MIV Crochet

Re: De unde vă procuraţi firele pentru croşetat

diana
Eu imi procur materialele necesare de la Opitec.

http://opitec-hobbyfix.ro/index.php?fk=axqm6&ak=wSG2D